Indlæser Begivenheder

« Alle arrangementer

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Generalforsamling 2015

25-03-2015 - 17:00 - 19:15

Begivenhed Navigation

Dansk Selskab for Good Clinical Practice indkalder til generalforsamling onsdag den 25. marts 2015, kl. 18.15-19.15. Se dagsorden til højre.

Inden afholdelse af generalforsamling afholder Dansk Selskab for Good Clinical Practice medlemsmøde med fokus på sundhedspersoners tilknytning til industrien.

Efter medlemsmødet og inden afholdelse af generalforsamling holdes pause, hvor der vil blive serveret lidt spiseligt.

Sundhedspersoners tilknytning til industrien

Da der det sidste halve år igen har været stor fokus på det nye og opdaterede regelsæt vedrørende lægers og sundhedspersoners tilknytning til industrien og den tilhørende indberetningspligt til Sundhedsstyrelsen, har vi endnu en gang indbudt Martin Dræbye Gantzhorn, som er  jurist og leder Hortens Life Sciences & Healthcare-afdeling til at fortælle om reglerne og erfaring med dem. Der vil være fokus på hvem som har indberetningspligten, og i hvilke situationer der skal indberettes alt efter sundhedspersonens virke.

Se materialet fra mødet her:

Formandsberetning 2014-2015

Regnskab 2014-2015

Referat 2015

Industritilknytning – slides fra mødet

Dato:
25-03-2015
Tidspunkt:

Tilmelding til dette arrangement er afsluttet.